رنگ کابینت خود را چگونه انتخاب کنیم

رنگ کابینت

انتخاب


 برای انتخاب رنگ چه محدودیتی داریم ؟

محدودیت اول ما کارخانجات سازنده MDF هستند . آنها ورق های ام دی اف را به رنگهای پرفروش و پر اقبال  گرایش می دهند  . هر رنگی که بیشتر بفروشد در سمپل می ماند . و هر رنگی که اقبال نداشته باشد جایش را به رنگ جدید می دهد . پس اگر سلیقه ای خاص برای رنگ کابینت دارید ، خیلی قدرت انتخاب نخواهید داشت  .

دومین محدودیت ما تاجران و بازاریان هستند . که همه نمونه های سمپل را سفارش نمی دهند و وارد نمی کنند . زیرا سرمایه شان در انبار می خواید و سعی دارند رنگهای عامه پسند بیاورند .

سومین محدودیت ما همسوئی و همخوانی رنگ ها با دکوراسیون و لوازم منزل ماست .ما در مقاله ای راجع به نحوه انتخاب رنگ ها و همنشینی رنگها برایتان توضیح دادیم . که می توانید اکنون از اینجا آن را مطالعه کنید .

اما نگران نباشید …

چون هنوز بین صدها رنگ می توانید انتخاب کنید  . کار زمانی زیباتر می شود که می توانید از ترکیب رنگها نیز بهره ببرید  . زیبائی بدست آمده از ترکیب رنگها بینظیر است . شما با این کار می توانید خلاقیت و جسارت خود را به دیگران اثبات کنید .

خلاقیت ، به چه قیمتی ؟

درست است که همیشه خلاقیت به ثمر نمی نشیند . و البته بیش از نیمی از شجاعت ها در انتخاب رنگ فاجعه بار هستند. اما کارشناسان  و طراحان ما در این زمینه می توانند با تجربه خود به شما کمک شایانی را برسانند . با وجود نرم افزارهای طراحی شما نقشه کار خود را قبل از انجام کار می بینید . طراحی سه بعدی همراه با رنگ انخاب شده شما ریسک کار را به صفر نزدیک می کند .پس نگران این موضوع هم نباشید .

رنگ های ساده چطورند؟ 

این پیشنهاد دوم ما به شماست  . رنگهای ساده هرگز از مد نخواهند افتاد . آنها همیشه می درخشند . اگر به درستی آن را نسبت به محیط خود انتخاب کنید همه را شیفته خود خواهند کرد . اصالت اولین و آخرین جمله ای است که در وصف رنگهای ساده می توان گفت  . البته انتخاب رنگ های ساده ساده تر نیز هست .

پس بالاخره چه رنگی را اتنخاب کنیم؟

همه چیز به سلیقه شما بستگی دارد . شما فرمانروای خانه خود هستید و این انتخاب مسئولیتش با شماست . ما به شما کمک می کنیم تا ریسک انتخاب های بد را برای شما به صفر نزدیک کنیم . ولی اگر انتخاب رنگ کابینت شما خوب شد مسلما افتخار آن متعلق به شماست  . اگر انتخاب بدی انجام دهید ما قطعاً آن را بارها به شما گوشزد خواهیم کرد .پس اگر طراحی ها دیدید و پسندیدید نگران چیز دیگه ای نباشید  .

 طرح گرافیکی با کار واقعی تفاوت دارد 

البته که اینطور است .هیچ کس نمی تواند منکر آن شود . اما در طراحی های گروه آبنوس ما سعی برآن داریم تا کیفیت طراحی را به نوعی ارائه دهیم که پروژه نهایی از کیفیت و درخشندگی بیشتر از طرح برخوردار باشد .

به کمک متخصصان و تحصیلکردگان این کار شما صاحب آشپزخانه ای در نوع خود بینظیر خواهید شد . تجربه و دانش تفاوت به سزائی با همکاران برای ما فراهم کرده است . اما خوش قولی و دقت و قیمت منصفانه و صد البته تعهد تفاوت اصلی ماست . گروه آبنوس افتخار دارد پروژه های بسیاری را با بالاترین درصد رضایت مشتریان تحویل نموده است .سند موفقیت ما مشتریان ما هستند که همواره ما را به نزدیکان خود پیشنهاد می دهند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *