آشپزخانه های دکوری

کابینت و دکوراسیون آشپزخانه

برخی از آشپزخانه ها درست در مرکز خانه بوده و به نوعی مهمترین عنصر دکوراسیون خانه محسوب می شوند .این نوع آشپزخانه ها را ” آشپزخانه دکوری” می گویند.

شما از هرجای خانه که وارد شوید اولین چیزی که نظر شما را جلب می کند آشپزخانه است .

این امر برای شما هم یک فرصت است و هم یک تهدید . اگر نتوانید از آن به خوبی استفاده کنید شما یک دکوراسیون بد را برای خود فراهم کرده اید . و این امر را براحتی نمی توانید اصلاح کنید .
مبلمان میلیونی و حتی سیستم صوتی و تصویری گرانبها نیز نمی تواند توجه میهمانان را از آشپزخانه زشت شما منحرف کند . تابلوهای گرانقیمت نیز از این قاعده مستثنی نیستند . پس قبل از انتخاب میلمان و پرده و قالیچه و تابلو بهتر است ابتدا با یک هزینه مناسب خانه خود را شیک و خوشفرم نمایید . سپس به مرور با توجه به فرم خانه تزیینات را شروع کنید .

کابینت آشپزخانه

مهمترین عنصری که در یک آشپزخانه به چشم می‌خورد و تقریباً بیش از نیمی از فضا را اشغال کرده کابینت  است. خرید اصولی کابینت آشپزخانه می توانند زیبایی این فضا را دوچندان کند. بهتر است سبک کابینت آشپزخانه مطابق با سبک دکوراسیون منزل باشد و جنس مناسبی داشته باشد.

مدل کابینت آشپزخانه

با توجه به نیاز مشتری  طراحان و تولیدکنندگان داخلی انواع مدل های کابینت آشپزخانه را به بازار عرضه می کنند .  شما  با توجه به سلیقه خود و میزان بودجه‌ای که دارید و همچنین میزان فضای مورد نظر، اقدام به سفارش کابینت آشپزخانه کنید. آشپزخانه های دکوری حساب کارشان از بقیه جداست .آنها برای نمایش و پذیرایی ساخته می شوند.

از انواع مدل کابینت آشپزخانه می‌توان به کابینت های هایگلاس، کابینت های ام دی اف، کابینت نئوپان یا کابینت های ساخته شده از فلز  اشاره کرد.

بهتر است قبل از هزینه و تصمیم با مشاوران کارآزموده ملاقاتی را ترتیب دهید . مشاوران آبنوس گزینه پیشنهادی ما به شما هستند .

موفق باشید …

2 دیدگاه

  • سلام
    من در زمینه تولید محتوی ، بازاریابی و تبلیغات اینترنتی فعالیت می کنم
    یادتون باشه که یکی از عوامل مهمی که باعث میشه مطالب سایتتون زیاد بازدید بشه عنوان مطالبتونه
    اگه عنوان مطالبتون خوب و جذاب باشه قطعا روی لینک سایتتون بیشتر کلیک میکنن و درنتیجه اعتبار بیشتری پیش گوگل پیدا می کنین و طبعا گوگل هم شما رو به خیلیای دیگه معرفی میکنه
    ولی فکر کردن در مورد ساختن یه عنوان خوب و موثر وقت زیادی رو از آدم میگیره و کار خیلی ساده ای نیست
    اما یه کتاب هست که فکر میکنم خیلی بدردتون بخوره توصیه میکنم حتما یه نگاهی بهش بندازین اینم لینکشه :
    https://co10.ir/blog/website/title.html/
    حتما یه نگاهی بهش بندازید ضرر نمیکنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *