خانه مان را خودمان بسازیم .

خودمان بسازیم

چطور خودمان بسازیم ؟

ساختن خانه فقط به معنای ریختن بتن و اسکلت بندی و سفت کاری نیست .شما در هر خانه ای که مستقر هستید .  حتی اگر می خواهید برای یک سال مستاجر باشید باید بتوانید شبیه یک خانه متناسب با سلیقه خود نمایید .

ساختن خانه  و دکوراسیون آن کاری است که قبل از شروع به کار نیاز به نقشه باید داشته باشید  . با اندکی سلیقه و هزینه می توانید به خانه جدید خود و یا خانه خود تنوع و گرمی ببخشید  . با کمی رنگ ، کمی خلاقیت و البته محبت می توانید خانه ای به زیبائی زندگی بسازید . اما قبل از آن باید با عزیزانتان تصمیم بگیرید که ” خانه مان را خودمان بسازیم ” .
خانه در روند زندگی ما بسیار موثر است .یک دکوراسیون بد و ناموزون ناخودآگاه شما را به هم می ریزد . و برعکس یک دکوراسیون خوب حتی در یک خانه قناص هم می تواند به شما در خانه حس امنیت و آرامش و محبت بدهد .

حال تصور کنید در روزی که در روزی که شما حال روحی خوبی ندارید .  به دیواری خیره شده اید  . بناگاه بیاد می آورید این دیوار را چگونه و با چه ذوق و محبتی با کمک خانواده رنگ کرده اید . ممکن است بناگاه تصمیمات زندگی شما را تغییر دهد . زندگی به همین سادگی است .

براستی زندگی و خوشبختی  مجموعه ای از همین خاطرات زیباست .

کمی جسارت به خرج دهید و هر طور که دلتان می خواهد خانه را تزیین کنید .حتی اگر بدهم بشود بازهم می توانید آن را تغییر دهید  و البته این بار خیلی بهتر از بار اول .

برای این آتش بازی هیجان انگیز تنها نیستید .

برای این که خانه مان را خودمان بسازیم ، نیازی به تنهایی نیست . طراحان و مشاوران ما در آبنوس به شما کمک خواهند کرد . مشاوران ما به شما کمک خواهند کرد تا بهترین انتخاب ها را انجام دهید .کارهای سخت و تخصصی را به اهل فن بسپرید و کارهای فرح بخش و موثر را خودتان انجام دهید .

موفق باشید.

 

خانه مان را خودمان بسازیم

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *