آشپزخانه رویایی

آشپرخانه پذیرایی


آشپزخانه های رویایی

آشپزخانه هایی که گاهی در عکس ها می بینیم وهوش از سرمان می برد آشپزخانه های زیبا و پر از زرق و برق که گاهی در سریال ها و فیلمهای خارجی می بینیم ، اکثرا از نوع آشپزخانه های تزیینی و یا پذیرایی هستند . به این معنی که در آنها پخت و پز و شست و شو به معنای واقعیی انجام نمی شود و فقط غذا و یا پذیرایی سرو می شود .

امکان پخت و پز چندانی در این آشپزخانه ها نیست و فقط یخچال و یک فر اتوماتیک برقی و مایکرو ویو و یک سینک زیبا قرار داده شده و از مینی بار استفاده می شود . تمام خانه هایی که این نوع آشپزخانه را دارند باید یک آشپزخانه فعال داشته باشند و یا اصلاً پخت و پزی درآنها به صورت مداوم رخ نمی دهد .زیرا برای اینکار طراحی نشده اند .

اما آشپزخانه های فعال شکل و رخ دیگری دارند

. آنها دارای اجاق گاز و هود فعال هستند سینک و زیر سینکی محکم و آب بندی شده دارند . کمی زیبائیی و بیشتر از آن استحکام و راحتی حین کار وجود دارد . جائی برای تخته کاری ، جایی برای نشستن و احتمالا پکیج و جای ظروف و قابلمه و وسایل آشپزی در نظر گرفته شده است . و البته همه اینها باید در دسترس و ضد آب باشد . در آشپزخانه های فعال آب چک و شستشو دائم صورت می پذیرد بنابراین باید بالای سینک نیز جای آبچک باشد .

در آشپزخانه های واقعی بوی غذا و بخار و گرما و دود همیشه هست .

بنابراین باید راه خروج هو و هود هم باشد . همه اینها در کنار هم چهره ای نا متقارن از آشپزخانه می سازد .هنر دکوراتور ها و طراحان اینجا خود را ننمایش می دهد که چطور تلفیقی از زیبائی و عناصر لازم آشپزخانه را در کنار هم برای شما فراهم آورد .

ما می توانیم یک آشپزخانه رویایی و فعال برای شما طراحی کنیم .

مهم نیست آشپزخانه شما چند متر است و یا قناص است مهم این است ما برای آشپزخانه شما به صورت اختصاصی طرحی در ذهن می پرورانیم و پیاده می کنیم تا شما هم در اندازه وسع و توان مالی خود آشپزخانه ای زیبا داشته باشید .
باما تماس بگیرید . 02144018509 -09191776717

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *