تعمیرات و تغییرات جزئی

همکاری کنید
image
به ایده های هم کمک کنیم
دقیق کارکنیم
کمی شجاع باشیم
خودمان بسازیم

تعمیرات و تغییرات جزئی

هروقت صحبت از تغییرات دکوراسیون و یاکابینت های آشپزخانه پیش می آید بی برو برگشت یک مقاومت جانانه شکل می گیرد .البته جبهه مقا.مت حق هم دارند . تغییرات و تعمیرات حتی اگر جزئی باشد مستلزم هزینه سنگینی است . مشتریان فکر می کنند عاملین و دکوراتور ها به نوعی سوء استفاده می کنند . عاملین اجرا نیز هرگز به مقدار کم رضایت نمی دهند . این یک مشکل است ، مشکل بعدی بزرگتر نیز هست . مشکل بعد یریخت و پاش و مختل کردن روند زندگی عادی برای مدتی طولانی است .

چه کنیم تعمیرات نکنیم  ؟ دکور را تغییر ندهیم؟

اصلاً و ابداً ، این یک روند گریز ناپذیر در زندگی است . تغییرات باعث می شود روند زندگی یکنواخت نباشد . همیشه تغییرات باعثبوجود آمدن سایر تغییرات خواهند شد . اما گاهی هزینه گزاف تعمیرات ما را از انجام آنها منصرف می کند . گاهی نیز تغییرات اشتباهی را انجام می دهیم . که بعد می گوییم کاش این کار را نکرده بودیم.

راه حل چیست  ؟

دو راه اساسی در این موضوع وجود دارد  .

اول اینکه از ابتدا زمانی که می خواهیم دکوراسیون خانه و یا آشپزخانه خود را انجام دهیم با یک متخصص و کاربلد مشاوره کنیم .

دوم آنکه در هنگام ساخت ویا خرید دکوراسیون خود از برندهای معتبر و یا سازندگان حرفه ای بهره بجوییم .

این دو مهم باعث می شود تا شما هنگام تغییرات دشواری کمتر داشته باشید و با حداقل هزینه بیشترین تغییرات را انجام دهید و از طرفی کمتر نیاز به تعمیرات داشته باشید  .

پیشنهاد ما

ما به شما پیشنهاد می کنیم تا در منزل و محل کار خود از دکوراسیون آبنوس استفاده کنید . به چهار علت :

  1. طراحان ما با توجه به محدودیت ها و نیازهای شما و البته سلائق شما طرحی را ارائه می کنند  . که این طرح تا مدتها به دلیل تطابق با سلیقه شما نیازی به تغییرات ندارید .
  2. طراحان  دکوراسیون شما را به نوعی طراحی می کنند تا شما به مراتب بتوانید تغییراتی در آن داده و هر بار یک اثر هنری جدید در خانه خود داشته باشید .
  3. کیفیت ساخت ما و متریال  دکوراسیون شما از بهترین نوع می باشد و بنابراین تا مدتها نیاز به هیچ تعمیراتی ندارد .
  4. نوع طراحی و ساخت دکورها و کابینت های آبنوس به گونه ایست که با اندکی تغییرات تفاوت بسیاری خواهید دید  . و ابن معجزه هنر است .

هزینه ابتدائی ساخت دکور و کابینت از خرید نوع بی کیفیت و یا آماده کمی بیشتر خواهد بود . اما در ولین برخورد و مقایسه پی به علت این تفاوت خواهید برد  . هرچند تمام و یا بیش از تفاوت قیمت اولیه در اولین تعمیرات که معمولا بسیار زود نیاز خواهد شد ، جبران خواهد شد .

بیاد داشته باشید که هرگز اجناس ارزان و بیکیفیت کارائی نداشته و فقط برای شما معذوریت ایجاد می کنند  .
هرگز یک پراید را با مرسدس مقایسه نکنید  به هر دوی آنها توهین کرده اید  ...

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *