کابینت ارزان

کابینت آبنوس

dav


کابینت ارزان
کابینت ارزان

کابینت ارزان

_

نکته اصلی این است که تفاوت کابینت ارزان و کابینت گران چیست ؟

یا بهتر بگوییم آیا کابینت ارزان بی کیفیت و گران با کیفیت است ؟

پاسخ هر دو سوال یکی است . مثل تمام اجناس کابینت نیز خوب و بد دارد . هم ارزان باکیفیت داریم  و هم گران بی کیفیت . به غیر از متریال خوب و بد این را باید بدانیم که در کابینت کیفیت ساخت و از همه مهمتر محاسبات درست و مهارت سازنده نیز دخیل است .

آشپزخانه يکي از اصلي ترين و مهم ترين فضا هاي هر خانه است که جز اصلي آن کابينت ها هستند.
کابينت آشپزخانه را ميتوان از جنس هاي مختلفي ساخت .تفاوت کابینت ارزان و گران مقداری مربوط به متریال و ام دی اف آن است.

کابینت ها ی گران معمولا از ام دی اف خام معمولی ساخته می شوند .سپس براي زيبايي و دوام بيشتر روي بدنه ي اصلي روکشي از متريال هاي مختلف قرار داد . ما ابتدا انواع کابینت را توضیح می دهیم .

کابينت  های مدرن

کابينت مدرن کابينتي است که سبکي ساده و طراحي اي مينيمال دارد که با گذشت زمان به سمت طراحي هاي اروپايي و امروزي رفته است.کابينت مدرن را به سبک هاي پله اي، مديترانه اي، ماتريکسي و فانتزي تقسيم بندي ميکنند که خود اين سبک ها به دسته هاي کابينت هاي هاي گلاس، لمي گلاس و روکش دار تقسيم ميشود.

امروزه در ترکيب بندي رنگ کابينت هاي مدرن به طور معمول از يک و يا نهايت دو رنگ استفاده ميشود مانند تک رنگ طوسي و يا سفيد . استفاده از رنگ هاي شلوغ چندان کاربرد ندارد.نقطه ي قوت کابينت هاي مدرن در سادگي، همخواني با ساير وسايل خانه، نظافت راحت و سريع کابينت ها است و مهم ترين ويژگي اين نوع کابينت ها در قيمت ارزان آن هاست که به سادگي کابينت ها مربوط ميشود.

کابينت هاي گلاس مدرن

یک کابینت لاکچری ارزان است . کابينت هايگلاس از بدنه ي ام دي اف ساخته شده اند که روکشي از پلکسي گلاس روي بدنه را پوشانده است و ظاهري براق به کابينت خانه شما ميدهد.کمی گران تر از کابینت های با روکش ملامینه است . اما درخشندگی و زیبایی خیره کننده ای دارد .

کابينت هاي ام دي اف با روکش ملامينه مات

اين کابينت ها نيز همانند کابينت هاي گلس از بدنه ي ام دي اف ساخته شدند که روکشي از جنس ملامينه ي مات آن را پوشانده است.مات بودن باعث می شود تا ظاهری بسیار مدرن و ساکن داشته باشد .ترکیب رنگهای مات زمانی استفاده می شود که شما دکوراسیون و مبلمان مدرن داشته باشید . مبلمان استیل و پرده های پارچه ای با این نوع کابینت  جور نمی شوند.

اگر تمایل دارید تفاوت ام دی اف و هایگلاس را بدانید .اینجا بیایید …

کابينت هاي ام دي اف با روکش لامي گلاس

بدنه ي اين کابينت ها نيز از ام دي اف ساخته شده است و روکش آنها از جنس پلي گلاس است و تفاوت آن با ورقه هاي هاي گلاس در اين است که مقاوت بيشتري در تحمل وزن دارند.تفاوت ديگر اين کابينت ها در اين است که برخلاف هايگلاس که ظاهري براق دارند، اين کابينت ها داراي ظاهري مات هستند. لامی گلاس در ایران طرفداران چندانی ندارد .اما ترکیب این کابینت با دیوار کوب های چوب روسی روغن خورده بی نظیر است .

اگر تا کنون تصمیم به داشتن یکی از این نوع کابینت ها هستید اینجا را کلیک کنید و با ما مشورت کنید .

کابينت‌هاي کلاسيک

در ساخت کابينت هاي کلاسيک از طرح ها و حکاکي هاي قديمي و کلاسيک استفاده شده است تا يادآور حس خوب و ناب کلاسيک باشد.کابینت های کلاسیک و مبل های استیل با کندکاری روی دسته و گردنی آنها نماد یه زندگی اشرافی قدیمی است . به طور کلی کابینت های کلاسیک گران هستند . پس اگر دنبال کابینت ارزان هستید این قسمت را نخوانید .

انواع کابينت‌هاي کلاسيک

کابينت هاي کلاسيک را به سه دسته ي کابينت تمام چوب، روکش چوب و کابينت ممران تقسيم بندي ميکنند.

کابينت هاي ممبران

کابينت هاي ممبران کابينت هايي جديد و نو ظهور از دسته کابينت کلاسيک مي باشد.سبک کابينت کلاسيک ، از زمان هاي قديم سبکي اعيان پسند، شيک و پر طرفدار بوده است.امروزه در بيشتر پروژه هاي لوکس و باکلاس از سبک کلاسيک استفاده ميشود.

اين نوع کابينت ها با طراحي هاي منظم، قرينه و رعايت يکسان بودن ابعاد يونيت ها، باعث شده است که زيبايي آشپزخانه ي شما دوچندان شود. اين نوع کابينت ها تحت نام هاي کابينت ممبران، پرس وکيوم، کابينت کلاسيک، کابينت انزو و يا d3 ناميده مي‌شوند. در فرآيند توليد اين نوع درب ها ابتدا بر روي صفحه ام دی اف توسط دستگاهي حکاکي مي کنند و سپس توسط دستگاه پرس وکيوم، روکش مي شوند.

کابينت روکش چوب طبيعي

اين نوع کابينت هاي کلاسيک نيز داراي بدنه ي ام دي اف هستند که روي آن روکشي از چوب طبيعي قرار دارد.

اگر اين نوع کابينت ها را از نزديک مشاهده کنيد، بافت آن داراي برامدگي هاي چوب طبيعي است که باعث زيبايي بيشتر کابينت ها ميشود. روی این کابینت ها روغن جلا و نیم پلی استر و تمام پلی استر می پوشاند . اما به نوعی بهترین آن همان روغن جلاست .

کابينت طرح انزو

اين نوع کابينت هاي انزوا نيز بدنه ي ام دي اف دارند که روکشي از پرس وکيوم آن را پوشانده است که اين روکش توسط دستگاه پرس وکيوم روي ام دي اف چسبانده ميشود.در بعضي از موارد به جاي روکش پرس وکيوم، رنگ پولشي استفاده ميشود که باعث بالا تر رفتن هزينه ها ميشود.این نوع کابینت به نوعی گران ترین نوع معمول کابینت است .اگر دنبال کابینت ارزان هستید به انزو فکر هم نکنید .

همانطور که در مطالب بالا گفته شد بدنه ي همه ي آنها از ام دي اف ساخته شده است و دليل استفاده از ام دي اف قيمت مناسب آنها به نسبت کارايي بالايي که دارند است.اگر می خواهید راجع به کابینت انزو بیشتر بدانید اینجا را کلیک کنید . 

 

در ادامه به برخي ديگر از مزيت هاي ام دي اف ميپردازيم:

• زيبايي چشمگير و تنوع در رنگ و طرح

• قابليت نصب اجاق گاز و سينک ظرفشويي

• درب کابينت هاي فلزي داراي منافذ باز است که محل رشد و لانه گذاري انواع حشرات است در حالي که چوب ام دي اف فاقد اين گونه منافذ است.

• عمق و ارتفاع کابينت هاي ام دي اف به نسبت کابينت هاي فلزي بيشتر است و فضاي در دسترس بيشتري را در اختيار شما قرار ميدهد.

• ما برای شما قبل از ساخت کابینت توسط جادوی نرم افزار سه بعدی ساز آشپزخانه آینده تان را نشان می دهیم .پس نگران این نباشید که شاید کابینت آشپزخانه تان مطلوب دلتان نشود .

اگر می خواهید راجع به ام دی اف بیشتر بدانید اینجا بیایید …

قيمت کابينت چنده ؟

پاسخ به اين سوال در هر سفارش متفاوت است و به عوامل بسيار زيادي بستگی دارد . از جمله جنس بدنه کابينت، نوع دستگيره ها، نوع روکش رويي کابينت. و صد البته  نوع و تعداد لولا هاي استفاده شده، تعداد و ارتفاع و عمق کابينت و همچنين نصب اصولي کابينت ها بستگي دارد  . چنان چه براي ساخت کابينت از بهترين متريال ها استفاده شود اما نصب آن ها اصولي نباشد، زيبايي چنداني براي شما به ارمغان نخواهد آورد . کیفیت ساخت نیاز به دقت و مهندسی دارد .  تمام اين عوامل، معيار هاي مشخصي دارند و براي هر متر مربع از آشپزخانه، قيمت ثابتي دارند.
اما شیوه کار اینچنین است  :

  1. اول با ما تماس بگیرید .
  2. کارشناسان ما برای اندازه گیری و تعیین جنس کابینت خدمت شما می رسند .
  3. ما طراحی و مقدار ام دی اف و یراق کار را محاسبه می کنیم .
  4. با شما تماس می گیریم  و مطالب را با شما درمیان می گذاریم .
  5. بعد از توافق اولیه بازهم برای تعیین رنگ و ارائه طرح سه بعدی کار خدمت می رسیم .
  6. کار تمام است  . مبارک باشد…

اميدواريم مطالب اين مقاله مفيد واقع شده باشد و باعث خريد ارزان قيمت شما عزيزان شود.

شما ميتوانيد با مراجعه به يک کابينت ساز حرفه اي، آشپزخانه ي خود را تبديل به يک فضاي زيبا و دلنشين جهت پخت و پز غذا و سرو غذا کنيد.

نگران نباشيد براي خريد کابينت ارزان قيمت  و با کیفیت با ما تماس بگيريد.گروه آبنوس را بیشتر بشناسید .

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *