کابینت آشپزخانه ، زیبائی آشپزخانه

کابینت ام دی اف

کابینت آشپزخانه 

چه بخواهیم چه نخواهیم آشپزخانه قلب تپنده یک خانه است . جایی است که اکثر ما پس از ورود به خانه به آن پناه می بریم . مرکز ثقل میهمانی هایمان است . جایی است که عطر زندگی از آنجا متصاعد می شود . جایی که بیشتر فضای آن با کابینت آشپزخانه دکور شده است .

آشپزخانه جائی است که زیبائی خانه مان بیشتر ساعات را در آن سپری می کند .

جائی که زن ها را در خود محصور عشق خانواده می کند . اگر آشپزخانه را خوب دکور کنیم میلمان برای بیشتر و بیشتر ماندن در آن ترغیب می کند . انتخاب کابینت خوب برای آشپزخانه یک ضرورت است .

کابینت نا مرغوب و یا زشت به غیر از این که می تواند شما را از آشپزخانه مایوس کند می تواند تبدیل به یک سوهان روح شود و محور آرامش خانه را که همان ملکه خانه شماست را به ستوه آورد .

آشپزخانه خوب به غیر از وسایل آن که لزوما باید خوب و با کیفیت باشد ، با کابینت ها نمود می کند و مورد استفاده قرار می گیرد . کابینت مانند یک لباس فاخر می تواند چشم و چراغ آشپزخانه و خانه شما باشد . می تواند باعث ناراحتی و سرشکستگی ما باشد .

آشپزخانه ای که خوب آرایش و مرتب شود محلی است برای نمایش سلیقه صاحب خانه ، جایی که همه مشتاق دیدن آن هستند و به هر طریقی خود را به آن رسانده و شما را قضاوت می کنند .وقت میهمانی ها می تواند قسمتی از پذیرایی شما باشد و یا جایی که آن را از میهمانان مخفی کنید و از آن خجالت بکشید .

 

انتخاب با شماست ، افتخار یا شرمساری

کابینت و دکوراسیون آشپزخانه
انتخاب خوب در ابتدا گران می نماید اما براستی این چنین است ؟

آیا کابینت بی سلیقه و ارزان برای شما ارزان تر تمام می شود؟

هرگز این چنین نیست . خرید یک جنس ارزان و بی کیفیت آیا به سود شماست ؟

انگلیسی ها به عنوان با سیاست ترین مردم دنیا ضرب المثل زیبایی در این مورد دارند که می گوید :

هنوز آنقدر پولدار نشده ام که جنس ارزان بخرم .

امیدوارم برای آشپزخانه خانه تان به عنوان مهم ترین قسمت خانه تان انتخاب زیبایی داشته باشید . و از زندگی در خانه تان لذت ببرید .

اما اگر روزی از دکوراسیون خانه و آشپزخانه خود نازراضی بودید و یا خواستید آن را بهبود بخشید . یا برای منزل جدید خود خواستید کابینت و آشپزخانه ای زیبا داشته باشید : کافی است با مشاوران ما در آبنوس دکور تماس بگیرید و ایده های خود را در میان بگذارید .

از این پس برای داشتن خانه ای بهتر گزینه ای مناسب دارید و می توانید با انتخاب بهتر خانه خود را زیبا تر از همیشه داشته باشید . کارشناسان ما در آبنوس دکور به کمک طراحان زبده و خلاق ما برای شما ایده های فراوانی خواهند داشت .

کار را باید به کاردان سپرد 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *