کار رابه کاردان بسپار

افتضاح در فیتینگ

چرا می گویند کار را به کاردان بسپارید ؟

این یک مثل قدیمی است که از هزاران سال پیش در بین مردم ایران رایج بوده است .کار رابه کاردان بسپار .
هربار که مردم ما از این امثال و حکم که همان تاریخ و تمدن و نصایح پیشینیان ما بوده است عبرت نیاموختیم تاوان سختی بابت آن پرداخته ایم .
روزگار درس هایش را به ما به آسانی نمی دهد و جای سیلی دست روزگار بروی صورتمان می ماند تا همیشه بیاد بیاوریم که هیچ چیز در این دنیا بی بهاء نیست .حکماو دانشمندان ما برای این که این نصایح به گوش ما برسد آن را نثر و نظم و در غالب اشعار و سخنان شیرین به ما رسانده اند.
به اطراف خود بنگریم اگر نابسامانی و مشکلی هست حاصل تصمیمات اشتباه و غلط خودمان و اطرافیانمان است .
اکنون پس از هزاران سال باید بدانیم که این امثال نکات کلیدی زندگی ماست .
این که گفته اند” کار را به کاردان بسپارید “

بی دلیل نیست که گاهی یک کارنابلد کاری می کند که جبران آن برای کاربلدان نیز نا ممکن می سازد . به مصداق این مثل زیبا که می گوید گاهی یک دیوانه سنگی را در چاه می اندازد و صد عاقل نمی توانند آن را در بیاورند .
سپردن کار به نابلدان کار اشتباهی است که گاهی ابعاد افتضاح ایشان از دیده ناپیدا می ماند و در طول زمان دایم مشکلاتی را پدید می آورد . که ما نمی دانیم از کجا می خوریم.
به تصویر زیر نگاه کنید .

چه کسی تاوان این اشتباه و سهل انگاری را خواهد داد ؟

کسانی که در این ساختمان سکنی می گزینند نه کسانی که ساخته اند و فروخته اند و رفته اند . شبی در خواب ناز کودکمان آخرین خوابش را می بیند و درد و درد و درد می ماند .
با لعنت و شکایت آیا جان ها بازمی گردند . نه هرگز …
تاوان اشتباه سپردن کار به کار نابلد را معمولا کسانی می دهند که هیچ اثری در این تصمیم نداشته اند .

قدرت بالای چانه زنی و تخفیف در قیمت و انعطاف پذیری متقلبان را دست کم نگیرید .

نکته جالب این افراد قدرت پوشش اشتباهات خود و پنهان کردن آن است . باصطلاح قدرت ماستمالی کردن و گنجشک رنگ کردن که از قدرت های سیاه کلاهبرداران است در این افراد به خوبی نمایان است .


نکته دان بودن و کاربلد بودن جز به دانش و تجربه پدید نمی آید ، باید دود چراغ خورد و خاک بر گرده نشاند تا بیاموزی و بدانی . قدیم تر ها که کارها نیاز به مهارت بیشتری داشت این مساله کمتر دیده می شد . اما انسان امروز باتکیه بر ابزارهای روز پرمدعا شده و برخی این ادعا را به دیگران می فروشند . فرق است بین کسانی که کار را همچون فرزندان خود دوست دارند و بدان آگاه و مسلطند و کسانی که گنجشک را رنگ می کنند و به جای قناری می فروشند .
هرگاه تصمیم گرفتید کار را به کسانی که کار را برای شما بی علت ارزان تر انجام می دهند بیاد این تصاویر بیوفتید و نتیجه کارتان را تصور کنید .

اختلاف فاحش قیمت همیشه باید برای شما سوال برانگیز باشد .


مرز بین سادگی و ساده لوحی بسیار باریک است . نکته بین و محقق باشید تا از دام بی هنران برهید .

متاسفانه در وانفسای این روزهای سرزمینمان همیشه کار اصولی و درست سخت و طاقت فرسا است و نتیجه در ظاهر با کار های غیر اصولی برابر می نماید . اما کار اصولی و درست فقط در طول زمان همچون گوهری می درخشد . کارهای غیر اصولی همچون شمع عمرکوتاهی دارند .


مجموعه آبنوس افتخار دارد در طی سالیان متمادی توانسته رضایت مشتریان خود را کسب نموده و رنج کار و تجربه بسیار را به جان خریده و هرگز گوهر کار خود را بدل نساخته است .


ما مفتخریم که مشتریان ما را با اطمینان و آرامش خاطر و سربلندی به یکدیگر معرفی می کنند .
به باور ما خانه شما خانه ماست و اینگونه برای خود و خانواده مان تلاش کرده و بهترین را می سازیم.

ما هرگز به کمتر از بهترین راضی نیستیم برای شما . شما چطور؟پس کار رابه کاردان بسپار.

اگر به دنبال کابینت ساز و دکوراتور حرفه ای برای منزل یا محل کار خود هستید با ما تماس بگیرید .

3 دیدگاه

  • من از کارتون راضی ام یکم تفاوت قیمت داشتید با بقیه اما کار که نصب شد تفاوت مشخص شد . چراکه برادرم دقیقا آپارتمان طبقه پایین ما می شینه همین نقشه رو براش داد ساختن شاید 1 میلیون ارزون تر اما الان بعد از 3 سال مجبوره دوباره عوض کنه کابینتارو اما مال ما آخ نگفته . گفتم تشکر کنم که لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق . کارخوبو باید گفت .

    • باعث افتخار ماست که تمام مشتری ها ازکیفیت و طول عمر کارها راضی هستند . هرچند که این به نفع ما نیست 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *