فرق ام دی اف و هایگلاس چیست ؟

مدرن و زیبا

dav


اولین توضیح که باید داد این است که هایگلاس نوعی ام دی اف است و فرق چندانی با هم ندارند .

اما به چه علت هایگلاس از ام دی اف گرانتر است ؟

بهتر است اول راجع به هایگلاس مطالبی بدانیم .هایگلاس نیز نوعی ام دی اف است با این تفاوت که روکش آن با یک لایه پلکسی گلاس پوشانده می شود .
پلکسی گلاس نوعی پلاستیک است که ظاهری بسیار شفاف و شبیه شیشه دارد که نسبت به شیشه سبکتر و مقاومتر است .

این روکش مضاعف باعث زیبایی و درخشندگی هایگلاس می شود . که برای حفظ آن باید بسته بندی خاصی داشته باشد . به نسبت ام دی اف برشکاری و طراحی آن سخت تر است . مجموع این عوامل باعث گرانتر شدن هزینه کار هایگلاس به نسبت ام دی اف می شود .

تنوع رنگ و درخشندگی این نوع ام دی اف باعث شده است تا در آشپزخانه ها و دکوراسیون داخلی خانه ها و دکور فروشگاه ها به سرعت جای خود را باز کند . هرچند زحماتی را بدنبال خواهد داشت .

مقایسه ام دی اف معمولی و هایگلاس

از نظر زیبایی بی گمان قیاس بین ام دی اف ملامینه و نیمه براق و های گلاس وزنه هایگلاس سنگین تر خواهد بود . راحت تر تمیز می شود و جلای خود را ازدست نمی دهد .

اما بسیاری از مشتریان از زود لک افتادن و کثیف شدن هایگلاس ابراز نارضایتی می کنند . اما واقعیت این است که هایگلاس به علت براق بودن و انعکاس نور به سرعت چرک و لک و کثیفی را نشان می دهد و روکش ملامینه ام دی اف چرک تاب تر بوده و شاید شما فقط وقت تمیز کاری کلی آن را بدون آنکه ببینید تمیز کنید .

اگر به تمیزی حساسید هایگلاس زحمت شما را کم می کند چون حتی اثر انگشت را هم برای شما به نمایش می گذارد و وفتی چیزی نمی بینید یعنی کاملا تمیز است .

مقاومت هردو به نسبت به یک اندازه است اما خرابی ها در هایگلاس به سرعت نمود می کند بنابراین برخی گمان می برند که هایگلاس زودتر خراب می شود . براستی اگر توجه کنیم هایگلاس به علت دو لایه اضافه تر مقاومت بیشتری خواهد داشت .

کدومو انتخاب کنیم ؟ هایگلاس یا ام دی اف ؟

هرکدام از این مدل ها و متریال ها، طرفداران خاص خودشونو دارن. ام دی اف قیمت مناسب تر و موارد استفاده ی بیشتری داره در حالیکه های گلاس امروزی تره و زیبایی بیشتری داره. در مقایسه نمیشه گفت کدوم بهتره ولی افرادی که از نظر مالی محدودیتی ندارن معمولاً به دلیل مدرن بودن های گلاس و همچنین زیبایی و مقاومت و دوام بیشترش، اونو انتخاب میکنن. البته های گلاس خش پذیری و لک پذیری بیشتری نسبت به ام دی اف داره و ممکنه این عامل شما رو از خریدش منصرف کنه.

اگه علاقمند به دونستن جزییات بودید میتونین در ادامه ی مقاله این جدول را ببینید و تصمیم بگیرید . با ما همراه باشید تا به صورت جزئی مزایا و معایب هرکدوم از متریال های ام دی اف و هایگلاس رو بررسی کنیم.

ویژگیام دی افهایگلاس
قیمتمناسبکمی گران تر از ام دی اف
درخشندگیکمبسیار عالی
خش پذیریبسیار کمدارد
لبه تیز و شکستگی احتمالیندارددارد
آسیب از رطوبتزیادکمتر از ام دی اف
قابلیت ابزارخوری و طراحیبالاکمتر از ام دی اف
سطح صاف و بدون موجدارددارد
قابلیت ترمیمدارددارد
قابلیت رنگ پذیری و روسازیداردندارد
مقاومت و دوامبالابسیار بالا
لک پذیریکمزیاد

خوب حالا با توجه به این موارد مطرح شده راحت تر می توانید انتخاب کنید . این نکته را هم در نظر داشته باشید هرچه نور گیر محل بیشتر باشد درخشندگی هایگلاس بالاتر و زحمت تمیز کاری بیشتر است . نورهای مصنوعی کمتر لک ها را نمایان می کنند .

این نکته را هم در نظر داشته باشید مهارت سازندگان و طراحان در نتیجه نهایی شما بسیار موثر است . پس اگر نیاز به مهارت و طراحی عالی داشتید و قیمت نیز برایتان مهم است با مشاوران ما تماس بگیرید و مقایسه کنید .مجموعه آبنوس افتخار دارد با کمترین هزینه بهترین خدمات را به شما ارائه می نماید .

 

4 دیدگاه

  • In agreement with our previous findings, the Tam R cell line was found to express erbB3 at high levels, whereas only minimal expression of erbB4 was observed in this cell line 32 buy cialis non prescription Unfortunately, long term use of tamoxifen is associated with several important concerns including an increased risk of endometrial cancer and thromboembolic complications

  • Аренда инструмента в населенном пункте с инструментом без В нашем сервисе доступны последние модели Лучшее решение для ремонтных работ инструмент выгодно в нашем сервисе
    Прокат инструмента крупных задач
    Экономьте деньги на покупке инструмента с нашими услугами проката
    Идеальное решение для У вашего дома нет инструмента? Не проблема, к нам за инструментом!
    Расширьте свои возможности с качественным инструментом из нашего сервиса
    Арендовать инструмента для садовых работ
    Не тяните деньги на покупку инструмента, а берите в прокат инструмент для различных задач в наличии
    Большой выбор инструмента для выполнения различных работ
    Качественная помощь в выборе нужного инструмента от опытных нашей компании
    Сэкономьте с услугами Прокат инструмента для отделки дома или квартиры
    Наша компания – лучший партнер в аренде инструмента
    Надежный помощник для ремонтных работ – в нашем прокате инструмента
    Сомневаетесь в правильности выбора? Мы поможем с советом инструмента в нашем сервисе.
    прокат инструмента прокат инструмента в перми.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *