کابینت ام دی اف

کابینت ام دی اف

چرا کابینت ام دی اف ؟

امروزه ام دی اف به عنوان یک متریال چوبی درجه یک در دنیا مطرح است . ام دی اف نوعی فراورده چوبی است . محصول یک مهندسی پیچیده آمریکائی است . این محصول  از اختلاط بیش از 14 ماده بازیافتی و اولیه با یکدیگر ساخته می شود. زیبایی این محصول بسیار چشمگیر است .از استحکام و برش خوری عالی برخوردار است .رنگهای درخشنده و متنوعی دارد .به همین دلیل کابینت ام دی اف جای خود را باز کرد .

همه این موارد باعث شده ایت تا امروزه ام دی اف جای چوب را

در بین مشتریان و طراحان بگیرد  . که البته باعث شادی درختان نیز هست .

در خانه ها و مراکز مهم تجاری و اداری این روزها بهترین نوع متریال قابل استفاده برای دکوراسیون داخلی ام دی اف است . این چوب خلل و فرجی ندارد و همین باعث شده تا حشرات نتوانند در آن لانه گزینند . این امر باعث شده تا محبوب ترین متریال برای کابینت های آشپزخانه نیز محسوب شود . پیش از این کابینت های فلزی در آشپزخانه ها حرف اول را می زدند . اما زنگ زدگی و سوسک و حشرات و بدفرفی و محدودیت طرح و رنگ باعث شد تا بسرعت جای خود را به ام دی اف بدهد.

هزاران دلیل دیگر هم می توان برای جایگزینی ام دی اف آورد .
امروزه با قابلیت های ام دی اف آشپزخانه ها را می توان بدل به یک تابلو نقاشی کرد.فقط یک اثر هنری می تواند این گونه ما را به سوی خود فرا بخواند . اماهمین دلیل کافی است که مشتریان بسیاری آنر ا انتخاب کرده اند تا کمی به آن بیاندیشیم که چرا؟

چرا انتخاب عامه مردم تغییر کرده است ؟ بیایید این مساله اینطور بررسی کنیم که کابینت های ام دی اف چه مزیتی داشتند که مردم آن را انتخاب کردند ؟ 

چرا مردم چوب یا فراورده های دیگر چوبی مثل نئوپان را انتخاب نکردند ؟ چرا فایبر گلاس و پلاستیک و پلیمر نه؟

برای دانستن مزایای ام دی اف شما را دعوت می کنیم تا مقاله ما راجع به مزایای ام دی اف و مقایسه آن را با سایر محصولات را مطالعه فرمایید . اما به طور کلی مزایای مهندسی اهل فن را قانع کرده و زیبایی و استقامت و پاکیزگی مشتریان را . حال که همه از این قضیه راضی هستند  ، چرا کابینت ام دی اف را انتخاب نکنیم ؟

نزدیک به 50 سال است در دنیا و 25 سال است در ایران این نوع محصول انتخاب اول مشتریان شده است . 

ارزان بودن و تنوع این محصول از مزایای آن است  .

سلایق و طراحان مختلف و البته خبرگی و تلاش سازندگان نیز باعث شده است تا این محصول وارد یک مقوله رقابت هنری نیز بشود .پس شما نیز به دلایل زیر به خانواده دوستداران ام دی اف بپیوندید :

  • می توانید کابینت خود را طراحی کنید .
  • می توانید از بین بیش از 400 رنگ کختلف برای خود حق انتخاب وسیعی قائل شوید.
  • می توانید  از کوچکترین فضای آشپزخانه نیز استفاده کنید .
  • می توانید دکوراسیون خانه خود را همگون کنید .
  • می توانید با کمترین هزینه زیبایی و کارائی را به آشپزخانه خود هدیه دهید .
  • می توانید تمام نیاز های خود در آشپزخانه را لحاظ کنید.
  • محیط را با نورپردازی  مطابق سلیقه خود بیارائید .
  • با خلق زیبایی شما نیز خداوندگار خانه خود باشید .

اگر این دلایل برای شما کافی بود و قصد طراحی و ساخت و نصب  کابینت های زیبا برای آشپزخانه خود  را دارید .

پس بهتر است این کار را به کاردانش بسپارید . یک گروه کابینت ساز حرفه ای و گروه طراحان خلاق مجموعه آبنوس افتخار دارد با 13 سال تجربه بهترین ها را برای شما فراهم آورد . 

برای مشاوره و طراحی و ساخت  کابینت ام دی اف  و دکوراسیون داخلی خود با ما تماس بگیرید .

2 دیدگاه

    • شدنش که میشه اماکار معقولی نیست چون دوباره همین وضع ادامه داره آب داره از یه جائی نفوذ می کنه به صفحه . با کابینت سازتون تماس بگیرید برای تعویض صفحه و در موقع نصب روی آب بندی حساس باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *